Spännande

Måndag idag igen då. Jobbat 7-12 Sen hem och dega. Frida kom förbi en sväng efter skolan innan hon drog iväg och jobba. Sen i kväll har jag, hör och häpna, varit och kollat på en lägenhet!!!

En tvåa på 66 kvm med balkong. Den jag har nu är på 54 och ingen balkong. Den är givetvis dyrare men det tycker jag det är värt. Är grannen brevid mig som ska flytta så det är hans lägenhet jag har kollat på. Dock var det mindre badrum men det gör mig inte ett dugg. Som kompensation är det ett gigantiskt vardagsrum och ett större sovrum och fräschare köksluckor och kylskåp. Var ganska mycket hål i väggarna men har mejlat hyresvärden för att se om de kan fix det. Så återstår att se hur jag gör, spännande!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0