Söndag

Så var den här veckan också slut då. Hade en trevlig kväll hemma hos Johanna och va hemma vid 2-halv 3 i natt. Vaknade imorse och var dödstrött men inga direkta känningar efter alkoholen iaf, så det är ju skönt.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på reprisen av x factor. Söndagsångest har jag också. Fan.

Ikväll blir det eventuellt bio med Sarah och My. Sen nästa vecka är det fullt upp med jobb.

Om jag inte redan har sagt det så verkar det som att tjejen som var och kolla på min lägenhet ska ta den, lutar även åt att hon tar den från 1 januari. Då blir det flytt för mig 29 december, spännande!

Nu ska jag ta och försöka dämpa söndagsångesten på något sätt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0