I'm back?!

Nu har jag tagit över en månadspaus från bloggen så tänkte försöka ta tag i det hela igen. Så vad har hänt sen sist? Jadu inte mycket den största skillnaden är att jag har blivit singel, tråkigt men det är bättre såhär. Tänker inte gå in på några detaljer. Har fått mitt eget ansvarsområde på jobbet, kul! Annars är väl det mesta som vanligt. Kollar runt efter ny lägenhet, ingen brådska men skulle väldigt gärna ha en balkong. Men trivs här i huset så har stått i kö för att få byta lägenhet i mitt trapphus eller porten bredvid. Så har väl stått i kö någon månad eller så, så vi får väl se om det kommer något men har ingen brådska som sagt. Sen kollar jag runt på andra lägenheter också förstås men har inte hittat något i "rätt område" eller som verkar lockande. Men det får ta sin tid.

Just nu har jag tänt ljus i hela lägenhet och sitter och kollar på project runway Sverige. På onsdag börjar mitt efterlängtade grey's som jag har längtat!!

Vi får se hur jag lyckas hålla igång det här nu, Wish me luck!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0