Helgen är äntligen här!

Som jag har längtat efter att vara ledig. Igår jobbade 7-20 och satt i kassan istortsett från 12 till 20. Snacka om att jag var helt slut i huvudet efteråt, hur mycket folk som helst och jätte stressigt emellanåt.

Efter jobbet mötte jag upp My för att träna lite, blev inte så länge efter som klockan var mycket och My skulle iväg. När jag kom hem slängde jag ihop en cheesecake till kvällens "kräftskiva". Första gången jag gör cheesecake själv och andra gången jag gör det över huvudtaget så hoppas att den blir god!

Annars idag så ska jag ner till makeup store på sminkkurs och sen hem och städa lite för det ska komma en tjej och kolla på min lägenhet kl 13. Spännande!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0