Frukost

Sitter på jobbet och äter frukost. 7-16 är dagens jobbplaner, sååå taggad. Usch nej, är astrött och fryser som bara den. Termometern visade -3 i morse, då ville man knappt kliva upp ut sängen. Blev inte direkt varmare när jag kom till jobbet och Claes ringde och sjukanmälde sig så jag fick hoppa in i mejerikylen. Fyfan, man fryser ihjäl där inne nu på vintern. På sommarn är det iaf genomlidit men inte nu.. Har jag tur behöver jag bara vara där fram till lunch, men det återstår att se.

Kvällens planer är iaf utgång med Sarah och Cajsa, eventuellt Sara också. Kan inte påstå att jag är peppad, vill bra sova! Men inorgon är jag ledig så då blir det sovmorgon. Plus att man ska ställa om klockan i natt så en timmes extra sömn, lycka!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0