Effektiv dag

Har fått mycket gjort idag. Först jobb 7-12 Sen en sväng till systemet för att inhandla alkohol till helgen. Sen åkte My och jag ner till stan och skaffade gymkort och tränade 1-1/2 h. Sen drog jag hem och duschade och fräscha till mig sen kom Amandas och vi drog ner till stan och jag shoppade två tröningslinnen, en ny vattenflaska eftersom jag upptäckte att min va helt paj idag på gymmet och sen köpte jag hänglås till skåpet på gymmet. Sen köpte Amanda lite grejer till lägenheten. Sen hem till mig och så lagade vi spagetti och köttfärssås innan vi tillslut landade i soffan.

Känns riktigt härligt att ha tagit tag i träningen och köpt ett kort och bundit upp mig i ett år så nu MÅSTE jag släpa mig dit. My och jag har tom bokat in nästa träningspass på fredag. Då skippar vi alkoholen och drar och tränar vid 20.30 istället, hurtigt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0