Den är min

Har precis ätit middag och sitter just nu i soffan helt utslagen.. Det är ju helt jävla omöjligt att vara pigg på morgonen när klockan ringer 6.00 och det är så mörkt ute att man tror att klockan är typ 2.00. Fy fan säger jag bara!

Jobbade iaf 7-16 idag och tiden gick hyfsat fort trots att jag hade pissont o magen och var illamående halva dagen.

Pratade iaf med min hyresvärd idag och imorgon ska jag åka till kontoret och skiva på uppsägningspapper och kontraktet till mina nya lägenhet. Så som ni kanske räknat ut så tog jag alltså lägenheten jag var och kolla på i måndags. Så vi får se när det blir flytt 1/1 eller 1/2 beroende på när någon tar över min lägenhet alltså. Kommer bli awesome! Är riktigt laddad. Måste dock köpa mer grejer men det är ju roligt, hihi! Större soffa är iaf givet, så som tur är kan man köpa en extra del till min soffa och koppla ihop den. Perfa!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0