Bio

Är besviken på min träningsvärk sen igår. Har väldigt ont på insidan av låren annars är det nästan inget. Så hårdare träning på fredag helt enkelt! Dock har jag väldigt ont i benhinnorna och det suger.. Hade väldiga problem med mina benhinnor de sista 4-5 Åren jag spelade handboll och de sista åren jag spelade handboll. Gick till sjukgymnast och grejer men det blev inte böttre. Nu när jag typ inte har tränat ordentligt på 3-4 år tycker jag att det borde vara bra med benhinnorna men uppenbarligen inte, fan alltså..

Idag har jag iaf jobbade 9-19, lugnt som tusan och kändes som att vi var hur många som helst som delade på minimalt med arbetsuppgifter. Men men, arbetsdagen tog slut tillslut.

Efter jobbet åkte jag hem och tog en snabbdusch och fräscha till mig lite innan jag mötte upp Sarah och My för lite Spicy innan vi tre och Julia gick på bio. Vi kollade på Ted, riktigt störd och roligt film! Rekommenderar den till alla som har lite snuskig/barnslig humor eller skrattar åt samma saker som mig.

Vi bestämde oss även för att vi ska på bio på söndag igen och se bitchkram om jag minns namnet rätt. En riktigt fullspäckad vecka det här, gillas starkt!

Nu ska jag krypa ner i min stora varna säng. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0