50 h

Såååå trött!! Som vanligt alltså.. Denna vecka kommer blir tung! Längtar tills fredag kl 13.00 då jag tar helg och då kommer jag ha jobbar 50 timmar den här veckan.. Massor som är sjuka på jobbet så igår när jag skulle ha jobbat 7-12 och 16-20, som innebar mejeri på morgonen och kassa på kvällen men så blev det icke. Blev mejeri 7-12, chark 13-16 och frukt och grönt 16-20 eftersom folk är sjuka på charken och frukt och grönt. Idag skulle jag ha inventerat 7-16 men när jag satt och vänta på att få sätta igång kommer chefen och ber mig byta om och vars på frukt och grönt istället. Sen imorgon skulle jag jobba 10.45-19.00 men han bad mig börja kl 7 istöllet och köra till 19. Ibland är man för snäll alltså.. Men man får ju iaf pengar för allt slit och jag är ju iaf ledig heeela helgen!

Igår fick jag sällskap av Frida här hos mig och vi somnade ganska sent så idag är jag jätte trött så i kväll kommer jag nog somna tidigt och sova riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0