Söndag igen då

Så var det tråkigt nog söndag igen då och halloween är över för denna gång.

Var och firade farmor igår kl 15 med en massa mat och fika som alltid när man är där. Sen vid klockan 18 skjutsade pappa mig till annso där vi började fixa oss och dricka lite, sen vid 20 åkte vi hem till Emma och Pär för lite förfest. Sen när klockan började närma sig kvart i elva rörde annso, freddy, jonas och emil oss mot stan och villa etuna. Tråkigt nog gick brandlarmet vid tolvtiden så man fick gå ut och frysa i kylen. När man hade stått ute i kanske en halvtimme drog annso och Freddy sig hemåt. Passande nog så kom Cajsa precis så jag stannade kvar med henne och avslutade senare kvällen på Kebabhuset! En toppen kväll minus brandlarmet då.

Just nu ligger jag i sängen och ska strax gå upp och ta något att äta innan jag svälter ihjäl. Dagens planer är iaf att tvättabilen och byta däck sen ska jag antagligen träffa Amanda efter!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0