Snål eller smart?

Kom hem från jobbet för en stund sen och har precis fått i mig resterna från pajen och en kopp te. Hade planerat att kolla på fråga Olle innan jag gick och la mig men nej det är ju twiglight-maraton den här veckan. Detta innebär Inge fråga Olle ikväll och Inge grey's igår, ogilla! Så då är frågan om jag ska göra mig själv en tjänst och gå och lägga mig istället eller glo på något annat på tv.. Svårt val alltså..

Idag va jag inne på H&Ms hemsida för första gången på typ ett halv år och klickade hem två klänningar och ett par skor. Tror ni inte att jag fick ett mejl ikväll där mb får 25% rabatt på en vara när man gör en nybeställning. Skapligt irriterande. Men gjorde en Fuling och tog bort den gamla beställningen och la en ny på samma grejer. Hehe, snålt eller smart? Smart säger ja, varför betala 100 kr mer än vad man behöver. Hoppas allt är lika fint som på bilderna!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0