Slut på helgen

Så var den här dagen också över...

Har iaf hunnit med både nytta och nöje. Började dagen med att tvätta bilen och byta till vinterdäck så nu är det projektet ur världen. Sen plockade jag upp Amanda så åkte vi och fixade lufttrycket i mina vinterdäck. Sen fick hon det stora uppdraget att borsta ur min Tova till hår. Hade stora knutar i nacken och det tog sin lilla tid men nu är det väck iaf. Sen har vi hängt resten av dagen och käkat pizza/sushi. Riktigt trevligt!

Något mindre trevligt var det att vakna upp och kolla mig själv i spegeln. Trodde ett tag att jag hade fått ögoninflamation för art mina ögon va uppsvullna, kliade och sved. Sen insåg jag att det antagligen berodde på allt tjockt zombiesmink jag har haft och även mina vita linser antagligen. Det röda har iaf försvunnit nästan helt och svullnaden har också gått ner nästan helt. Kliar och svider gör det dock fortfarande. Så nu har jag smörjt in med ögonkräm och hoppas att det blir top notch till imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0