Julklappar

Köpte mina första julklappar i tisdag när jag va på stan. Kändes som en jätte stor börda släppte från mina axlar. Jg älskar att köpa julklappar till folk men när jag har noll koll på vad jag ska köpa får jag panik över att det är så kort tid kvar till jul.

Sen va jag på stan med mamma idag, vi skulle egentligen gått igår men mamma var halvt chockad över allt med hennes bil och hon har inte sovit på hela natten. Så det fick bli idag istöllet. Kom hem med en julklapp till, score! Sen tittade vi in på Eurosko eftersom de rear ut hela butiken. Så blev ett par nya uggs till mig eftersom de jag köpte för två år Sen har två gigantisk hål, så det va verkligen på tiden! Sen köpte jag mig en julgran, så nu kan jag pusta ut över det också. Hoppas den blir lika bra som den i affären såg ut, annars blir jag riktigt besviken..

Efter stan följde mamma med hem till mig och vi åt Tacos och jag hjälpte henne med hennes nya mobil. En touch telefonen, kommer bli intressant.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0