Helgen är förbi

Helgen bara flög förbi. Kan dock inte säga att det va för att jag hade as kul. Var typ 70 % jobb och 30% kul. I fredags slutade jag 16, då åkte jag och hämtade Amanda så blev det lite shopping för min del med Amanda som smakråd. Sen blev det pizza och x-faktor, riktigt trevligt! Sen var det jobb 7-16 på lördagen sen åkte jag hem och åt och kolla på en film och gick och la mig halv 9. Riktigt välbehövligt, fick sova ända till 8 på söndagen eftersom jag började jobbet kl 9. Sen åkte jag hem till annso och Freddy och hängde med dem innan det var dags att åka hem och sussa.

Idag har jag jobbat dag 8 av 8 irad. Slutade 12, riktigt skönt! Just nu sitter jg och slappar i soffan. Kl 17 ska jag tillbaka till jobbet för en timmes utbildning, ganska ovärt. Sen blir det "tupperwere-party" (stavning?) hemma hos Sara och sen blir det paranormal activity 4 med ett gäng tjejer från jobbet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0