Datumet är spikat

Hade rätt, hann inte ens komma in i omklädningsrummet på jobbet. Mötte Annelie i trappen som frågade hur det va med oss och beklagade sorgen och då var det kört, tårarna sprutade. Så där pågick det ett par gånger under timmarna på jobbet. Sen fick jag ju givetvis en timme i kassan som jag aldrig har annars på måndagar.. Fyfan, inte rätt dag för det..

Sen va pappa farmor och Anna-Karin på fonus igår och fixade inför begravningen och med dödsannonsen som kommer o tidningen på lördag. Så nu har vi ett datum för att ett sista farväl till farfar. Blandade känslor till det..

Sen igår va jag Amanda Sara och Rebecka på breaking dawn part 2 på heron city och innan åt vi på pizza hut. Filmen va bra, men inte så bra som jag trodde..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0