Älskade sovmorgon

Godmorgon! Äntligen har jag fått min efterlängtade sovmorgon, lycka på den!
Ligger fortfarande i sängen och jag kan tala om att jag inte är bakis alls. Riktigt skönt eftersom det är fest ikväll igen. Men först på dagen ska jag över till farmor och farfar för att fira farmor som fyllde i onsdags. Så ska väl ta och hoppa in i duschen för att duscha av mig rödvinet som något smarthuvud spillde över min ena arm. Tur att min dräkt ändå ska vara blodig så lite vinfläckar spelar ingen roll. Har iaf bestämt mig för att köra på samma dräkt ikväll, kommer iaf inte vara något folk från igår där. För egentligen hade det ju varit roligare att ha något annat, men vem vet kanske hinner ändra mig en gång till iaf. Haha.

Nu ska jag fundera på vad jag ska göra med min Tova till såkallade hår. Ska ju trotsallt ändå Tova till det ikväll igen..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0