Adventsljusstakar

Vaknade igår av att farmor ringde. Man kan ju inte låta bli att få en klump i magen med tanke på att det va så lördagen började.. Men som tur va ville bara farmor kolla så att hon hade rätt nummer till mamma. Sen ville hon ju förstås prata lite också, stackars lilla farmor hon saknar farfar. Hon berättade att hon hade tänt ett ljus och ställt vid deras bröllopsfoto, så kunde jag höra hur hon började gråta. Då börjar man såklart gråta själv. Stackarn.

Resten av dagen låg jag i soffan och dega och väntade på att annso skulle sluta och komma hit. Så fick jag prata av mig lite mer och så åt vi middag. Sen lite cheesecake som jag hade kvar i frysen sen fredags. Trevligt.

Idag har jag hängt med Amanda, vi var en sväng och letade matta och julgrejer till mig. Kom hem med tre adventsljusstakar, tummen upp! Nu har vi landat i soffan med ljus tända i hela lägenhet och här kommer vi nog spendera resten av kvällen, skönt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0