Uttråkad

Är så sjukt uttråkad just nu. My och Cajsa bjöd med mig till royal ikväll men jag kände att jag verkligen inte orkade. Hade varit väldigt trevligt men är så trött och ska upp tidigt 2 dagar till och jag orkar inte vara ännu tröttare. Så jag åkte hem efter jobbet och sov i två timmar. Gick upp och duscha, åt och bu sitter jag här i soffan och är uttråkad till Max...

Gick iaf bra att jobba, trött som sagt och ju längre dagen gick desto mer irriterad blev jag på smågrejer. Sen kommer ett pucko och klagar på mig över något som inte är mitt fel, då blev jag bara ännu mer sur. Tur att jag slutade kort efteråt.

Imorgon är det jobb 8-12. Dubbelt betalt, inte fel.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0