sugen

de senaste dagarna med toppen väder har gjort att jag känner ett behov av en balkong så man kan få sitta och njuta. men nu har jag ju inte det och jag har ingen lust att gå ut och lägga mig på gräset vid tuna vallen så det suger ju. förovrigt älskar jag vädret som varit. inte det som varit idag då men de andra dagarna.

gud vad jag har längtat efter morgondagens sovmorgon! då kan man ju undra hur det kom sig att jag lyckades gå med på att jobb 8-19 imorgon istället för 15-19. jo jag har helt enkelt jvligt svårt att säga nej. anledningen var att varirna som skulle komma idag skulle komma imorgon istället. allt har blivit förskjutet och bla bla bla pga allt krångel i början av veckan. så pga det så bad stefan mig jobba imrogon på morgonen. men sen kom varorna idag iaf. så stefan kommer och frågar om jag jätte gärna vill jobba imorgon. men vem vill jobba om man inte behövs? inte jag iaf. så jag får min efterlängtade sovmorgon iaf och företaget sparar lite pengar. alla blir nöjda och glada.

kvällens planer var att träffa my och ta ett glas på grappa eller liknande. men eftersom hon jobbar ikväll och vi båda skulle ha börjat tidigt imorgon så stäldes planerna in. istället sitter jag här ensam och kollar på massa bostadsrätter med balkong, man blir ju lite sugen alltså... men nää, får hålla fingrarna i styr.

kvällens planer blir häng i soffan med mig själv, popcorn, läsk och big brother. låter toppen!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0