Shopping

Har jag berättat att Karin inte kunde ta min tid på studenten? Japp så va det och det sög hårt. Så frågade Patrik om jag kunde få ta semester den dagen. Var dock inte så hoppfull. Helt rätt för han kom tillbaka någon dag senare och sa att det inte verkar gå men att han skulle hålla ögonen öppna om det kom upp något. Så jag fortsatte att jaga människor själv men det gick ju inte så bra. Sen hamnade jag uppe på Anki och Susannes kontor av någon anledning och berättade om mitt "problem". Då kom de med förslaget att jag kunde fråga Simon om han kunde ta Anna n's tid om Anna kunde ta min. Lite smått komplicerat men Simon va på iaf. Anna var inte så sugen på min ide men efter mycket snälla ord och böner från min sida lyckades jag tillslut övertala henne så nu är jag ledig på studenten! Lycka på den!!! Så på studenten ska jag och Sara e cykla runt till alla skolor för att hälsa på våra jobbakompisar som tar studenten och på kvällen ska vi till My. Kommer blir toppen!!!

Idag skulle då vara min lediga dag men Patrik frågade om jag kunde jobba 7-12 idag. Ett sånt kortispass kan man väl ställa upp på tänkte jag. Men sen när man kom till jobbet idag möttes man av ett laget smockat med varor, trodde knappt Mina ögon! Ingen annan heller för den delen. Så det hela slutade med att jag jobbade till 14 istället. Sen efter jobbet åkte jag och Marcus en sväng till stan för lite shopping. Och nu har jag precis kommit ur duschen och väntar på besök från lite odlarflickor, trevligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0