Möhippa

Hade en toppenkväll igår. Först jobbade jag till kl 16. Åkte hem och duscha, åt och fixade mig. Sen kom Sara och Isabelle vid halv 8 så började vi dricka lite smått. Sen kom My strax efter 8 och då började vi supandet på riktigt! Johanna som slutade jobbet kl 10 kom direkt efter och framemot 11 rörde vi oss mot stan. Dansade järnet och jag, My och Isabelle var sist att lämna brasseriet för att sedan röra oss mot donken. Jag stupade i säng vid kl 4 på morgonen.

Så efter att ha varit vaken i 22 timmar och gått och lagt mig vid 4 var det bara att ladda om för möhippa imorse. Mamma skulle komma och plocka upp mig vid 11. Så när jag gick upp på morgonen och kände mig riktigt bakis och skakade i hela kroppen var jag inte så jävla taggad. Men det blev en riktigt trevlig dag. Först fix hemma hos Patrik och Bella, Sen massage för Bella, sen 5-kamp i rinmansparken, hem till mamma för fix inför kvällen, bowling och sist middag på akropolis. Under dagen fick Bella även svara på frågor om Patrik som hon sedan vann priser för varje rätt svar. Sen lite andra små grejer.

Nu är jag helt död och toktrött så säger god natt och går och lägger mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0