Fullspäckat

Igår kom Amanda över och hängde med mig och Marcus. Vi åkte en sväng till slagsta glass och sen degade vi för fullt, riktigt skönt!

Idag skulle jag jobba 6-15, men fick jobba över en tinne för att det var en som var sjuk. Men vad för det när man ändå är där?

Imorgon ska jag till tandläkaren och laga min tand, ångest på den! Sen ska de komma och fixa diskmaskinen igen. Sen blir det jobb 15-20.

Onsdag blir det jobb 12-20, torsdag jobb 7-16 och fredag jobb 7-15 och antagligen utgång på kvällen. På lördag är det bakisdag plus film kväll. Söndag ska vi fora Mathilda som fyller 18 den 21. Fullspäckad vecka helt enkelt.

Provar en av ben&jerry's nya glassar, är dock inte imponerad faktiskt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0