Måndag

Började dagen med jobb 7-12. Ganska Chill om ni frågar med. Fick även en fråga om att jobba på söndag 7-15, 8 timmar med dubbeltbetalat. Jag tackade såklart ja. Så även denna vecka blir det 6 arbetsdagar istället för 3 som det var från börjar. Börjar komma tillbaka i gamla takter igen. Det kommer min plånbok att gilla.

Nät jag kom hem förvånade jag mig själv med att göra en sallad till lunch. Jag som inte är något stor fan av sallad ens. Sen hade jag tomat, isbegsaallad, gurka, paprika, kräftstjärtar och avokado. Har aldrig varit något stortfan av avokado heller, tycker inte det smakar något och har skum konsistens. Men det blev faktiskt riktigt gott tillsammans.

Sen hade jag tänkt spika upp två ramar och en klocka. Det var bara ett problem, hade ingen spik. Så det får bli en annan dag. Sen somnade jag i soffan och vaknade vid 5 och då cyklade vi till Kjell och Pernilla.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0