jobb jobb jobb

onsdag idag då. hade en kortis jobbardag idag. jobbade 12-17 ganska lugnt pass faktiskt. sen kom mamma så handlade vi och sen åkte vi hem till mig så bjöd jag på köttförssås. så hjäälpte hon mig med mina gardiner och så fick vi upp mina fotoramar och en klocka. riktigt skönt faktiskt.

imorgon skulle vara min enda lediga dag den här veckan. men blev erbjuden att jobba 8-17 och jag tacakade ja. så jobbade 6 dagar förra veckan var ledig söndag och nu ska jag jobba måndag till fredag nästa vecka, dvs 12 dagar irad. de gamla takterna är tillbaka.

imorgon ska pappi komma över och göra ett försök att fixa mitt ljudsystem för jag får det icke att fngera som jag vill. ska bjuda honom på annsos pastasallad. första gången jag ska göra den så jag hoppas att den blir bra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0