Irriterande

Bullarna blev awesome kan jag informera och jag ska unna mig ett par bullar och en kopp te till big brother.

Någon som har missar att folk har kollat upp om de ska få tillbaka på skatten? Jag fick det iaf upptryckt i nyllet både på fejan och instagram. Såklart så blev ju jag bara tvungen att gå in och kolla själv. Skulle jag inte gjort.. Nu är jag sur och irriterad. Nästan förbannad. Sa till förra året att de skulle dra extra skatt och då fick jag tillbaka några tusen. Då trodde ju jag såklart att de fortsatte med de men tydligen inte. Nu ska jag betala tillbaka 2400, inte världens största summa men inte minsta heller. Suger. Men får väl skylla mig själv, man ska väl ha bättre koll helt enkelt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0