Huvudvärk

Huvudvärken börjar tränga på, det suger för då tappar jag orken att göra något. Det är ju inte allt för bra eftersom jag fortfarande har en hel del kvar att packa och det är fullt upp de kommande dagarna.

Igår var jag och köpte diskmaskin, as nöjd blev jag för att jag fick 600 kr rabatt för att det var visningsexet. Men de hade ingen droppbricka så vi åkte till expert för att köpa det och där hade de en diskmaskin som såg exakt ut som den jag precis köpt men kostade 1500 spänn mindre. Då var jag inte lika nöjd längre.. Sen kom vi på att Elgiganten har prisgaranti som innebär att om man hittar en produkt till ett lägre pris i en annan affär betalar de tillbaka mellanskillnaden. Dock var det inte exakt samma modell, men jag prövade att åka tillbaka till Elgiganten idag igen. Tur hade jag och fick 900 tillbaka(600 spänn mindre eftersom jag redan fått den rabatten). Då blev jag nöjd igen!


Sen idag skulle ju som sagt min soffa komma. Så gick upp vid 9 för att vara i lägenheten kl 10. De skulle komma någongång mellan 10-14 så medan jag väntade skruvade jag ihop lite möbler. Sen när de kom vid halv 1 och burit upp alla delar skriver jag på och de går. Jag som trodde att de skulle montera ihop soffan står nu där med 4 bumlingar till paket. Jaha och nu då? Pappa och jag ska skruva ihop den imorgon efter jobbet. Dyrbar packningstid måste nu användas till att skruva ihop soffan. Börjar känna stressen komma!

Har försökt packa ner mina kläder här hos mamma. En resväska och en bag är fullproppad. Då har jag inte ens gett mig in på min byrå ännu.. Hur kan man ha så mycket kläder men ändå känns det som man har nada?

Nu blir det en paus framför tvn sen hugger vi i igen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0