Det tar sig

Har varit fullt upp med flytten och det har bloggen fått lida för. I lördags var det full fart hela dagen med att bära kartonger och skruva möbler från 10-23 eller något. På söndagen skruvades det sista ihop och vi satte upp rullgardin, krokar till jackor och tv:n på väggen bland annat. Igår fick jag besök av farmor och farfar och mina små kusiner. När de åkt blev det en snabb sväng till stan för att köpa lite nödvändigheter. Sen när jag kom hem kopplade jag ihop suround systemet innan Marcus mamma kom förbi. När hon och Marcus åkt hoppade jag snabbt in i duschen innan det var dags för tjejkväll.

Idag gick Marcus och jag till tuna park. Åt lite lunch och köpte lite blommor till min lägenhet och lite andra saker. När vi kom hem hade bravida varit här och kopplat in diskmaskinen. Awesome! Har även hunnit med att plocka upp de sista kartongerna och bära ner de sista till källaren. Har även hunnit "sy upp" mina gardiner. Traskade till pappa för att hämta en sladd men de öste på mig en massa mer grejer så det slutade med att vi gick där ifrån med fyra fulla påsar, hahha!

Nu är det mest dekorationer som fattas som bland annat tavlor och lite mer blommor. Men det tar sig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0