Aldrig tur

Imorse gick jag alltså upp kl 5. Gick förvånadsvärt lätt att kliva upp trots att jag bara sov ca 5 1/2 timme. Gick iaf ganska bra för att vara första gången sol varumottagare även om jag kände mig lite vilsen. Nu är ju frågan om jag kommer komma ihåg hur man gjorde nästa gång medtanke på att jag inte ska börja 6 någon gång på mitt nya schema som gäller till slutet av maj.

Var dock jävligt trött hela dagen på jobbet men nu är jag hyfsat pigg iaf. Efter jobbet blev det tacos och nu sitter jag med en godispåse och väntar på att big brother ska börja.

Imorgon kommer ett gäng från jobbet över på lite förkrök och sedan utgång. Därför tänkte jag cykla till jobbet imorgon så jag kan skynda mig hem. Dock har ju min cykel nåt allvarligt fel för den är aströg att trampa på. Därför får jag låna mammas cykel imorgon. Dock är den förliten istället så känner mig som ett mongo när jag cyklar på den. Men en dag ska jag väl hålla ut.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0