12 h

Idag var det jobb ynka 7-13 som gällde. Fick stå i kassan mellan 7-8, inte det roligaste. Eftersom vi började med att öppna 7 i måndags så är det ju inte så många som vet om det ännu, så hade 4 kunder den timmen. Liite segt faktiskt. Resten av dagen gick iaf fort.

När jag slutade hade jag tänkt gå ut på en pw men jag frös och det blåste förjävligt så skippade. Lat? Japp. Gick iaf och hämtade ut paket från h&m. Var två bikinisar, en skorta och ett guldigt linne. Allt åkte tillbaka utom linnet. Var så himla trött sen så somnade i en timme tills mobilen ringde. Var jobbet som ringde, Anna-Karin frågade om jag kunde jobba över 2 timmar imorgon eftersom cheferna hade missat att sätta in någon på frukt och grönt på kvällen. Jag tackade såklart ja, är ju dubbelt betalt och jag hade ändå inga planer för kvällen eftersom jag börjar 7 på söndag. Så imorgon är det 7-19 som gäller, 12 h. Kommer sova som en stock på måndag säger jag bara!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0