Stressigt

På tisdgar jobbar jag nästan alltid 15-21 på mejeri och så även idag. Vanligtvis brukar man mest gå och dra fötterna efter sig för att det är helt dött på folk och typ ingenting att fylla på. Men idag, herregud säger jag bara. Fick ju stressa ihjäl mig var typ lika mycket folk som på en torsdag eller fredag. Måste väl bero på att det är studenten på lördag eller att det är röddag imorgon. Tiden gick ju fort iaf.

Just nu sitter jag med en kopp te framför tvn och försöker varva ner lite innan jag hoppar i sängen. För imorgon blir det jobb 7-16 sen stressa hem för några tjejer från jobbet kommer över och dricker lite innan vi ska vara på tuna park kl 19 för företagsmiddag. Sen går det bussar till brasseriet kl 22. Fullfart!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0