Helgen

I Helgen har det varit fullt upp. I lördag tvättade jag som sagt på dagen och på kvällen åkte jag på jobbfest. Eller nu ljög jag, jobbfesten började ju hos mig eftersom de andra inte hade hittat någonstans att vara på. Sen blev det brasseriet. Lyckad kväll. Igår blev det sovmorgon och sen kom mamma och Sune över och hjälpte mig med att sätta upp en hylla och tog även med sig mitt cykelhjul för att fixa punkteringen. Givetvis bakhjulet eftersom det är krångligast såklart! På kvällen bar det av till farfar och farmor för att fira farfar som fyllt år.

Sen när jag kom hem kom Rebecka och Amanda över. Rebecka ville ju precis som jag kolla på bb-finalen och eftersom hon inte har tv 11 så frågade hon om hon kunde kolla hos mig. Självklart. Dock tycker vi att fel person vann men inte mycket man kan göra åt saken!

Dagen idag började med algbad, djuprengörande ansiktsbehandling och halvkroppsmassage på carino. Riktigt skönt va det. Dock är jag alldelens röd prickig lite här och var i fejset men det går väl ner snart. Strax efter kl 15 ska jag möta upp Fia på tuna park och leta studentpresent till My. Riktigt svårt tycker jag. Sen när det är färdigt ska Sune komma med mitt cykelhjul och efter det ska jag hem till annso. Fullspäckad dag helt enkelt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0