slarvigt

ja jag vet.. jag har slarvat med bloggandet den senaste tiden. min ursäkt är att jag inte kommer in på blogg.se på min iphone. och blogga på datorn har jag inte gjort på ett bra tag...
 
idag har jag iaf varit ledig. tog sovmorgon och gick inte upp förrens klockan halv 11. sen mötte jag och marcus upp Patrik för att han skulle hjälpa mig att fixa en ny cykel eftersom min blev stulen förra veckan. så nu har jag en ny begangnad cykel och ingen är gladare än jag. har man ingen bil och cykeln blir snodd då känner man sig handikapad kan jag lova. sen cyklade marcus och jag till coop och köpte ett nytt ordentligt cykellås och lite mat förstås. sen blev det lunch på tuna park. det är väl det mest som har hunnits med idag.
 
bjöd min man på potatisgratäng och fläskfilé till middag, lite vardags lyx. yummi! nu väntar jordgubbarna på mig, så ciao!
 
puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer inte heller in med appen. Måste vara något fel på den :(

2012-07-05 @ 19:53:56
URL: http://saramnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0