Party party

Hade en riktigt trevlig kväll i fredags. Lite för ont i fötterna bara, eller för lite alkohol så att jag kände det kanske? Hahha. Kom hem strax efter 2 och vaknade 10 morgonen efter. Här hade man sett framemot en ordentlig sovmorgon men icke. Men det var bara att gå upp och städa och fixa mig för vid halv 4 skulle jag möta upp Frida utanför Spicy och köpa med oss mat hem till mig. Sen kom Sarah och My när de hade slutat kl 4. Vid halv 6 kom Mathilda och Linn och hämtade oss och vi begav oss ut till Timbro för att fira Linn som fyller 18! Vid halv 12 drog vi oss in till stan. En riktigt lyckad kväll! Ikväll blir det American pizza och gottis framför tv med My Sara och Cajsa. Vi ska kolla på the human centepie 1 och 2. Hehe. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0