One day

Gick och la mig halv 9 igår, sov 9 och vakande inte förrens klockan ringde 6 imorse. Dock är jag lika trött idag iaf. Har precis slängt i mig lite mat framför en film. One day heter den, återstår att se om den är bra. Ska kolla färdigt på den sen sova för ska upp 5 imorgon, bläää! Så imorgon blir det först jobb 6-16 sen hem och fräscha till mig för sen blir det utgång med annso och Emma. På lördag kommer Frida My och Sarah hem till mig och äter Spicy vid 4. Sen kommer Mathilda och hämtar oss vid kl 6. Då ska vi hem till Linn som fyller 18 och då blir det party igen. På söndag blir det pizza och film med My och Sara sen kommer Sarah lite senare när hon slutat jobbet. Låter som en lyckad helg måste jag säga! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0