Gröna Lund

Halva semesterveckan har gått, tråkigt men sant! Igår var jag i Stockholm med annso och Karin. Vi tog 9 tåget upp och var på hörnan vid halv 11-11 tiden. Proppat med folk var det eftersom det var löning igår. Vi åkte en hel del och vid halv 6 drog vi oss in mot stan och åt middag. Riktigt trevligt! Tog 20.40 tåget hem och jag va så trött efter dagen så jag slockna med mina brillor på och tvn på, haha! Idag drog vi ut till sumpan för att sola jag, annso och hennes pappa. Vi hann väl ligga där en timme kanske sen kom molnen. Men nu har jag iaf solat för första gången i år, haha! Ikväll ska det packas och lämna nessie hos annso för imorgon bär det av till Umeå för bröllop. 8 timmars bilresa plus pauser, kommer vara öm i rumpan efter allt åkande! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0