Fredag

Sitter och dricker en hemmagjord p2 medans jag fixar och trixar inför kvällen. Ska plocka upp annso vid 7 för att sedan köpa med oss mat och sedan åka hem till Emma för förfest. Sen blir det utgång. Är iaf piggare idag än jag bar tidigare i veckan så det känna bra! Började som sagt 6 idag, inte det roligaste! Men fördelen är att man får sluta tidigare. Dvs 4 för min del istället för 5 och 6 som de andra dagarna den här veckan. På måndag står det förövrigt art jag ska jobba 7-16 på mitt schema men sen när jag kollade på schemat på jobbet idag stod det 6-16? Så pratade med chefen så ska nu jobba 6-15. Skönt att sluta tidigt, mindre skönt art Börja 6. Kommer vara helt slut nästa söndag. Jobbar 6-15 måndag sen iväg till Ullared på tisdag vilket innebär att åka typ 5 på morgonen, sen jobba 7-17 onsdag torsdag fredag och lördag. Nästan så man längtar till söndag redan, haha!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0