18

18 dagar kvar till Cypern och 13 arbetsdagar. Kommer gå snabbt! Hoppas jag iaf. Min semester är inne på sin sista dag den här gången. Var som sagt på bröllop i Umeå över helgen, mysigt och fint var det. Dock lite segt att sitta i en bil 9 h i fredags och 9 h igår. Idag har jag hunnit med art sola en stund ute vid Marcus mammas husvagn passade på när vi ändå åkte dit och hälsa på. Sen hämtade vi hit nessie som stannar tills på fredag. Sen handlat och nu ska jag hoppa in i duschen för ska vara hos pappa kl 19.00 eftersom han fyller år idag. Grattis till honom! Laddar inför en fullspäckad vecka med jobb och annat roligt. Veckan kommer vara över på nolltid. Börjar morgondagen med jobb 7-17 sen AW med My Sarah och Sara vid 18, trevligt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0