two days

klickade in mig på nelly.com och beställde en klänning på rean och sedan ett par skor. nu är det bara att vänta och hoppas att dem sitter som en smäck!

idag blev det jobb 7-15 sen hem och ta det lugnt. efter maten kollade marcus och jag på film men jag somnade. detta gör att min sovmorgon imorgon känns riktigt jävla lockande. dock känns det inte alls lika kul att jobba 14-20 men man kan ju inte få allt, visst?

så imorgon innan jobbet tänkte jag kila ner en sväng på stan och uträtta lite ärenden. bland annat göra armbandet på klockan jag fick i julklapp lite mindre.

fatta att jag fyller 21 om 2 dagar. känns sådär. fyller på en onsdag, jobbar hela dagen. har iaf bytt bort min tid på torsdag så är ledig på dagen och på kvällen ska jag hänga med sara, rebecka och amanda. så onsdagen spenderas med tacos till middag och sen blir det en lugn och kväll. firande får det väl bli någon gång längre fram, kanske...

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0