Toppen

Hade en toppen kväll igår. Började med middag på Ming med Sarah och My. Jävligt gott var det, speciellt den friterade bananen som jag har längtat efter i en vecka. Sen testade jag kyckling med jordnötssås och det bar faktiskt gott. Efter middagen rörde vi oss hem till My och då kom även Amanda och Cajsa. Då började vi drickandet och vid 8 kom även Dijana och Anna. Senare på kvällen drog vi oss till brasse och dansade fötterna av oss och sen slutade kvällen på kebabhuset för hälften av.

Idag har jag planerat att städa mitt rum. Det behövs verkligen, frågan är om jag orkar? Återstår att se. På kvällen ska vi iaf hem till Kjell och Pernilla på middag, trevligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0