Tisdag

Det här med att hålla koll på veckodagar är fan inte det lättaste när man inte har måndag-fredag jobb. Fick för mig flera gånger att det var onsdag av någon anledning.

Idag har jag iaf jobbat 7-16, sen åkte jag hem till Marcus en stund. Dock somnade jag till i hans säng, sociala jag. Nu väntar sängen strax och imorgon jobb 7-16.

Väntar fortfarande på att få skriva på mitt nya kontrakt på jobbet men det tar sin lilla tid. Skulle iaf bli klart den här veckan trodde Patrik. Så länge sitter jag och kollar på lägenheter och drömmer mig bort. Hittade perfekt storleken på en lägenhet och perfekta planlösningen. Dock låg den på fel sida av stan. Men men, kommer väl någon när jag tar tag i letandet ordentligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0