skinande rent

nu är mitt rum skinande rent! tog mig ungefär 1 ½ timme att plocka undan allt, damma, dammsuga och bädda rent i sängen. gud så skönt det känns efteråt. dock ser min garderob ut som ett helvete, men orkar inte försöka få ordning för där blir det enda en röra igen om ett par dagar. behöver helt enkelt en till garderob.



härlig nybäddad säng. dock tycker jag inte att det är jätte snyggt med olika lakan. men man tager var man haver, ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen ikväll.


  Puss!                                                                                                                                                            

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0