Gott nytt år!

Okej, det där med superlim till lösnaglar kan ni glömma. Naglarna började lossna så fick akut åka till Coop och köpa nagellim. Så när jag kom hem till Sara och Jimmy var det bara att börja om med naglarna. Kan ju informera att nagellim är asstarkt! Lyckades limma ihop två fingrar av misstag och fick ta i så mycket för att få loss fingrarna att jag trodde att huden skulle lossna! Efter att naglarna var fixade så trängdes jag,Amanda, Sara och Rebecka i Sara och Jimmys badrum i ca 2 timmar för att hjälpa varandra med hår och smink. Det var dessutom första gången vi var tillsammans alla 4 på 5 nästan 6 månader!!

Sen framemot halv 6 kom Peter och lite senare Nathalie och Rickard. Då blev det lite fördrink och killarna började med maten. Sen vid 7-halv 8 anlände Marcus och Annso. Då var vi kompletta och kunde så småningom sätts oss till bods. Det bjöds på toastskagen, som Richard och Nathalie gjort. Till varmrätt blev det potatisgratäng som jag hade gjort och baconlindad kycklingfilé som Jimmy och Peter fixade. Till efterrätt blev det frozen cheesecake med hallon som jag hade gjort. Måste säga att all mat var jätte god det enda minuset är att det va så mycket mat så man trök i sig, haha!

Efter middagen blev det lite dricklekar innan det var dags att röra sig ut mot fyrverkerierna vid 12 slaget. Efter fyrverkerierna gick vi in en stund igen innan vi rörde oss mot stan där alla drog åt olika håll. Hade iaf en riktigt trevlig kväll med alla mina närmsta vänner samlade. Tack för en toppen kväll alla!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0