Födelsedag

Igår var det alltså min 21 års dag. 21, gammalt det låter. Alla roliga födelsedagar är över och nu går det bara utför om vi ska vara såna.

Det var ändå en helt okej födelsedag. Kändes istortsett som vilken dag som helst. Först var det jobb 7-16. Men när jag parkerat bilen på jobbet så kommer min kusin och faster ut ur sin bil och när jag kliver ut ur bilen ställer de sig i regnet och sjunger för mig, gulligt!

Efter jobbet hämtade jag upp Marcus och annso innan vi åkte hem till pappa. Jag bjöd på lite bullar och bragokex. Av annso fick jag ett litet "ta hand om mig själv"kitt kan vi kalla det. Det är ett litet kitt från bodyshop som innehåller bodybutter, bodyscrub, tvål och en "puff" allt med doften kokos, ljuvligt! Sen hade hon köpt med sig en näckrosbakelse till mig eftersom jag hade sagt att jag inte skulle få någon tårta idag. Hur gulligt va inte det? God var den. Sen blev det tacos och presenter från pappa och Ann-Sofie. Kan ju inte vara det lättaste att köpa presenter till mig när jag inte önskar mig något. Men de lyckades ganska bra ändå. Fick en film, pengar och en bok. Boken är astjock och full as serien Nemi som jag och pappa är ett stortfan av.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0