En tidigt födelsedagspresent

Kan ju säga att mina 6 timmar på jobbet idag inte direkt flög förbi. Om man jämför med hur mycket folk det var idag med vad det var veckan innan jul och nyårsveckan så var det typ dött.

Chefen på jobbet kom och frågade mig om jag hade tid 5 minuter. Vem kan låta bli att bli orolig när man ska följa med in på chefens kontor? Inte jag iaf. Sen börjar han att fråga vad jag hade tänkt göra i vår, plugga eller så. Nej säger jag(fuck, nu får jag kicken tänker jag). För det är ju inte det bästa svaret medtanke på att man måste plugga dör att jobba extra på Coop. Sen frågar han vad jag har för framtidsplaner. Ingen aning svarar jag. Väldigt ambitiöst va? Då säger han de magiska orden "vi har en tjänst på 25 h i veckan som jag tänkte erbjuda dig". Fast? Kläcker jag ur mig. Ja, vad känner du för det? Undrar han. Jag skulle bli jätte glad utbrister jag och känner att jag sitter och tok ler som ett jävla mongo. Men vafan gör det! Så från och med den 30de är jag fast anställd. En bättre födelsedagspresent kunde jag inte ha fått såhär dagen innan!

Just det! Grattis till lilla Hampus som fyller 1 år idag.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0