3 år

Idag är det Marcus och min 3 årsdag och vi har varit förlovade i 1 år. Grattis till oss! Så ikväll ska vi ut och äta när Marcus har slutat. Passar väldigt bra att jag har sovmorgon imorgon! Kommer bli mysigt!

Idag har jag jobbat 7-17. Vaknade upp med världens ondaste axel. Hade ont redan igår men idag är det värre. Kan inte lyfta så högt för det gör ont. Och eftersom det bara är vänsteraxeln som gör ont så var jag tvungen att byta lassa med folk. För jag kunde inte sitta så att jag "tar emot" varorna med vänsterarm. Men om jag satt åt andra hållet så funkade det ganska bra iaf. Hoppas att det är borta till imorgon.

Nu ska jag fräscha till mig lite innan jag åker och hämtar Marcus på jobbet.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0