Sjätte helgen i rad

Jag hade en riktigt toppen kväll igår. Sjätte helgen jag går ut så nu tar jag en paus från krogen i minst tre veckor. Dvs nästa helg, helgen efter som jag ändå jobbar och helgen jag flyttar. Sen får vi se vad som händer.

Igår var iaf första gången som My och jag gick ut tillsammans och faktiskt gick hem samtidigt. Vi började kvällen hemma hos Sofia n kl 6. Eftersom jg slutade jobba 5 hetsade jag hem och fixa mig och köpte med mig mat dit. Sen när folk började ramla in så sjöng vi sing star, spela med andra ord och olika drickspel. Framemot 23 Kom våran skjuts ner mot stan och sen dansade vi fötterna av oss. Sen när vi drog från krogen traskade jag och My till subway för en nattmacka. Måste säga att kebaben slår lite högre men det var gott ändå. Helt och hållet en toppen kväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0