Shopping hela dagen lång

Äntligen får jag sätta mig ner. Mina fötter värker till tusen. Först gick vi till min lägenhet vi halv 11 imorse. Där skulle jag välja tapeter till kök, sovrum och vardagsrum medan mamma sprang omkring och mätta alla möjlig grejer. När jag tillslut bestämt vilka tapeter jag ville ha insåg vi hur jävla sliten tapeten i hallen var. Målaren förstod inte varför jag inte skulle få nya tapeter där och inte vi heller. Så jag ringde hyresvärden och vips så får jag nya tapeter där med. Tummen upp för det! Måste bara säga att det är as svårt att välja tapet. Man får se ett a4 på tapeten och sen ska man föreställa sig den över hela rummet. Det kan iaf bara blir bättre!

Efter lägenhets besöket åkte vi vidare mot Ikea och började med lunch. Kan ju säga att det var jävligt smart gjort eftersom vi gick inne på Ikea i nästan 5 timmar! Plockade ihop 3 fulla kundvagnar och då var det inte ens allt jag behöver. Vi skippade att köpa matbord och sånt idag, har kollat ut vad jag ska ha så vi ska tillbaka nästa vecka på söndagen med släp och köpa alla stora grejer. Vet vad jag ska ha för soffa men fick inte köpa den idag för då skulle de komma hem med den idag och det har jag ju inte direkt plats för. Så måste åka dit någon gång efter den 1 för att beställa den så jag kan få in den i nys lägenheten direkt. Sen måste jag bara säga att Ikea presentkort är verkligen en toppen present till någon som ska flytta hemifrån!

Efter Ikea åkte vi vidare till media markt trots att heeela bagaget var proppat. Från media markt kom jag hem med ett ljudsystem som även innehöll en blueray spelare och en 47" tv. Kan ju säga att det inte fanns mycke plats i baksättet för mig. Killen som skulle hjälpa oss in med tv sa direkt att det inte skulle gå. Men vi hade varit smarta och mätt så in gick den och jag fick tom plats! Måste säga att det har varit en riktigt lyckad shopping dag och längtar nästan till jag ska till Ikea igen och fixa alla stora grejer!

Nu ska jag fräscha till mig och sen blir det middag med min älskling!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0