Nya tapeter

Har varit och hämtat nycklarna till min lägenhet. Dock fick jag ingen tvättstugeplupp eftersom killen som bodde där innan inte har lämnat tillbaka den. Men de ska beställa en ny så den hinner nog komma innan jag flyttar in den 10de.

Efter att vi hämtat nyckeln åkte vi till lägenheten för att mäta lite och kolla på de nya tapeterna och om det såg bra städat ut. Det såg bra ut, vissa tapeter kändes nästan förmycket men jag tor att det blir bra när möbler och så kommer in. Bjuder därför på en tjuvtitt på tapeterna här nedanför dock ger bilderna Inte rätt ljus på tapeterna så ni får ha lite överseende. Först är det köket, sen hallen, sen sovrummet och sist vardagsrummet där jag har en fondtapet.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0