Gårkvällen

Gårkvällen blev mycket lyckad. Kom till My strax innan fyra och överraskade henne genom att knacka på hennes ruta och sjunga ja må hon leva. Inte det vackraste jag har hört med tanke på att jag är jätte täppt i näsan och andfått efter att Sarah och jag hade gått upp för ett antal trappor.

Vid 7 började de första rulla in och det spelades bra musik, dracks alkohol och spelades ölspel. Sen framemot 11 drog vi oss mot krogen. Efter att folk försvunnit lite till höger och vänster gick jag, Anna och Sara E till kebabhuset. Sen blev det hem och sussa vid 3 snåret. Sen vaknade jag halv 10 imorse, lyckat. Dock är jag inte bakis för 5 öre och det är ju otroligt skönt medtanke på hur mycket jag drack igår. Men jag klagar inte! Så blir det utgång igen nästa helg, sen ska jag ta det lugnt med supandet ett tag eftersom jag har gått ut 6 helger i rad då.

Just nu är vårt vardagsrum fullproppat med nya sängar till pappa och Ann-Sofie. Är ju nästan så man kan tro att det är dem som ska flytta och inte jag? Haha.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0