Flyttändrat

Vakande imorse och kände mig snorig. Attans! Huvudvärk, kliande hals, snorig och smått halsont. Inge kul men så länge det inte blir värre klarar jag mig. Vill ju var på topp imorgon för då fyller My 19 och det ska firas med mat, dricka och utgång!

Idag har jag adressändring så från och med den 11/3 är jag skriven på västra åsgatan. Sen skulle jag fixa elen idag tänkte jag, men om någon vet vad mitt anläggnings-id är så kan den ju gärna tala om det för jag har ingen aning. Sen mejlade jag comhem igår och imorse ringde de upp. Satt på jobbet och hade frukost så bad de ringa mig på måndag istället. Så då ska tv-kanaler fixas!

Ikväll blir det iaf fredagens med Marcus som jag knappt har hunnit träffa den här veckan, mysigt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0